Handelsbetingelser

Betaling:

Point Belle modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Visa Electron og MobilePay samt flg. internationale betalingskort: Visa/Electron/VPay og Mastercard/Maestro. 

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.pointbelle.dk. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Vi anvender QuickPay til at tage imod din betaling. QuickPay er certificeret af PCI Security Standards Counsil, og du kan derfor trygt handle hos os.

Priser:

Alle priser er inkl. moms og i danske kroner.

Levering:

Point Belle sender dine plakater i kraftige paprør. Varerne leveres med GLS afhængigt af dit valg.

Danmark:

- Levering inden for 2-5 hverdage med mindre andet er angivet ved det enkelte produkt

- Fragtpris til pakkeshop - fra 42 kr.

- Fragtpris til hjemmelevering - fra 55 kr.

- Fragtpris til erhvervsadresse - fra 49 kr.

- Fragt er gratis til pakkeshop ved ordrer over 399 kr.

EU:

- Varen afsendes inden for 2-5 hverdage

- Fragtpris - fra 99 kr.

- Fragt er gratis ved ordrer over 899 kr.

Resten af verden:

- Varen afsendes inden for 2-5 hverdage

- Fragtpris - fra 199 kr.

- I tilfælde af toldregning i lande uden for EU, er modtager ansvarlig herfor.

Reklamationsret:

Point Belle yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Point Belle inden for rimelig tid. Hvis du venter for længe med at reklamere, kan du ifølge købeloven miste din ret til at få fejlen afhjulpet. Hvis du klager indenfor 2 mdr. fra du opdager fejlen, er det altid inden for rimelig tid. 

Er varen beskadiget under transport, bør du klage med det samme, da det ellers kan være svært at bevise, at der er tale om en transportskade.

Hvis varen skal ombyttes eller købet skal ophæves, skal du levere varen tilbage til os, så varen fremstår som ny ved modtagelsen, så vi har mulighed for at sælge den til en anden. Hvis varen fremstår brugt eller er beskadiget, skal du betale for værdiforringelsen. Vi vurderer en eventuel værdiforringelse.

Returnering af varer:

Hvis du skal sende din vare retur, skal du gøre følgende:

1. Print og udfyld returseddel, og send den sammen med dine returvarer. Du finder sedlen her.

2. Oplyse Point Belle at du vil returnere varen inden for 14 dage fra du har modtaget varen, og returnere varen inden for 30 dage fra den dag du har modtaget varen.

3. Varen skal tilbageleveres i samme stand og indpakning som du har modtaget den

4. Leveringsomkostninger af hele ordren afholdes af Point Belle. Kontakt os for at modtage en returlabel. Leverer du dele af ordren tilbage afholdes leveringsomkostningerne af dig

Du bør altid kontakte os per mail eller telefon inden du sender noget retur.

Vores adresse er:

Point Belle
Aldershvilevej 147
DK-2880 Bagsværd
Danmark

Har du spørgsmål kan du kontakte os på kontakt@pointbelle.dk eller telefon 7190 4585. Vores faste telefontid er hverdage mellem 20 og 21.

Gavekort og e-gavekort:
Vores gavekort er gyldige i 3 år fra købsdato. 
Restværdien af både gavekortet og e-gavekortet kan kunden forlange udbetalt senest 1 år efter gavekortets udløb.